loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Mohammad بازدید : 318 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید و فوق العاده زیبای عرفانی،صحبت و درد دل با خدا جدید ۹۲ (سری اول) 

                       

    اس ام اس جدید و فوق العاده زیبای عرفانی،صحبت و درد دل با خدا جدید ۹۲ (سری اول)                 

خدای خوب من ، زندگی به سختی اش می ارزد اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی …

****************************************

خدایا وقتی تو پشتمی مهم نیست کیا جلوم هستن …

****************************************

گاهی در شتاب زندگی گوشه ای بایست و بگو : خدایا می دانم که هستی …

****************************************

یک روز دیگه و صبح زیبا رسید ؛ خدایا شکرت که نمی گذاری بترسم از شروع دوباره !

****************************************

پروردگارا
یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ، همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “روح تو” خانه گزیده است !

****************************************

باز هم صبح شد ، پروردگارا :
از اینکه یکبار دیگر مرا لایق حیات دانستی سپاسگزارم
از اینکه فرصت یک شروع مجدد را به من عطا کردی متشکرم
از تو میخواهم به من درک و درایتی بیش از پیش ببخشی تا امروز اشتباهات دیروز را تکرار نکنم
فرصتهایی که در اختیارم قرار میدهی از دست ندهم و از یاد نبرم که شاید فقط برای امروز بتوانم دوستانم و یارانم را دوست بدارم !

***************************************

من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای !

***************************************

دل خوشِ عشق شما نیستم ای اهل زمین !
به خدا معشوقه ی من آن بالایی ست …

***************************************

همه ی ترسها ، دلهره ها ، دلتنی ها ، تنهایی ها و همه دردارو خط می زنم با یه واژه !
“خـــــــــــــــــــدا”

***************************************

وقتی عبارت “خدا را به یاد داشته باش” را می خوانم در ذهنم و در قلبم گزینه “همیشه” را برایش تیک می کنم !

***************************************




 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 9,173
  • بازدید کلی : 148,523