loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Mohammad بازدید : 275 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
                     


                     

 

 

کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد

خاطره خشکیه ، خاطره خشکیه

اونوقت همه ی خاطراتتو

همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن

می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت رَدِ کارش!
******************************************

گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ
ڪـﮧ
اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!
******************************************

بعضی ها از دور می درخشند!

نزدیک که می شوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند

که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند

و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند
*******************************************

لعنتي هرچه داشتم رو کردم!

اما تو اسیر نشدی ، سیر شدی!
*******************************************

باید به بعضی ها گفت:

 ناراحت چی هستی؟

 دنیا که به آخر نرسیده !

من نشد یکی دیگه!

 تو که عادت داری . .

*******************************************

چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت! بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت

********************************************

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است

*********************************************

دوستی شوخی سرد آدمهاست ...بازی شیرین گرگم به هواست... واسه كشتن غرور من و تو ...
دوستی توطئه ثانیه هاس

*********************************************

ما بخار شيشه ايم نازمون كني اشكمون درمياد چه برسه فراموشمون كنی

*********************************************

دلم برای دیدنت چه عاشقانه لک زده/بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده!

*********************************************

این روزها، آب وهوای دلم آن قدر بارانی ست،آنقدر که رخت دلتنگیم را، فرصتی برای خشک شدن نیست! ...

*********************************************

راهی بروید که روندگان آن کمند! دوست داشتن عادت است و عشق،دوست داشتن بیش از حد! عشق نیز دو حالت بیشتر ندارد: یا خود خواهی است یا ایثار!

*********************************************

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ولی باران نمی داند که من دریایی از دردم به ظاهر گر چه می خندم ولی اندر سکوتی تلخ می گریم

*********************************************

میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدما چیه؟ اینکه واسه کسی که دوسش داری یه تجربه باشی!

*********************************************

هفت دقيقه سكوت به احترام اونايي كه در حسرت نگاه تو مردند!!

*********************************************

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا. چه میدانی تو از امروز ، چه میدانم من از فردا. همین یک لحظه را دریاب که فردا میشویم تنها....

*********************************************

ماه من! نماز آيات ميخوانم وقتي گرفته اي

*********************************************

ميدوني مترسك به كلاغ چي گفت؟گفت هر چي ميخواي نوكم بزن ولي تنهام نزار!

*********************************************

ما بخار شيشه ايم نازمون كني اشكمون درمياد چه برسه فراموشمون كني

*********************************************

در عالم رفاقت محبت تقديمت ميكنم، تا در بيگانگي فردا فراموشم نكني ....

*********************************************

راننده اسکناس مچاله را از من گرفت و پرسید: یک نفرید؟ مکثی کردم و بی حوصله
گفتم: بله آقا! خیلی وقته

********************************************

غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی / وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی

********************************************

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 1,010
  • بازدید سال : 9,247
  • بازدید کلی : 148,597