loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Admin بازدید : 179 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

حتما شايعه کنار گذاشتن نامت از ليست استقلال را شنيده‌اي. در اين باره چه صحبتي داري؟

آيا اين موضوع را تاييد مي‌کني؟ کساني که اين شايعات را درست کردند به خدا

واگذار مي‌کنم تا تقاص کارشان را در ماه رمضان ببينند. هيچ کس از باشگاه استقلال

با من در اين باره صحبت نکرد و نه مديرعامل، نه اعضاي هيات مديره، نه سرمربي

و نه سرپرست استقلال با من در اين باره صحبت نکردند و اين مسائل شايعه است.

من از استقلال پيشنهاد داشتم و اين تيم را انتخاب کردم آن هم در حالي که چند

پيشنهاد ديگر هم به من شده بود اما باز هم اعلام مي‌کنم اين مسائل وجود ندارد.

مگر من بازيکن تستي هستم که بخواهند با من اين رفتار را بکنند؟!

منبع : ورزش سه

حتما شايعه کنار گذاشتن نامت از ليست استقلال را شنيده‌اي. در اين باره چه صحبتي داري؟

آيا اين موضوع را تاييد مي‌کني؟ کساني که اين شايعات را درست کردند به خدا

واگذار مي‌کنم تا تقاص کارشان را در ماه رمضان ببينند. هيچ کس از باشگاه استقلال

با من در اين باره صحبت نکرد و نه مديرعامل، نه اعضاي هيات مديره، نه سرمربي

و نه سرپرست استقلال با من در اين باره صحبت نکردند و اين مسائل شايعه است.

من از استقلال پيشنهاد داشتم و اين تيم را انتخاب کردم آن هم در حالي که چند

پيشنهاد ديگر هم به من شده بود اما باز هم اعلام مي‌کنم اين مسائل وجود ندارد.

مگر من بازيکن تستي هستم که بخواهند با من اين رفتار را بکنند؟!

 

منبع : ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 962
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 9,199
  • بازدید کلی : 148,549