loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Admin بازدید : 161 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز نخست بازی های هفته چهارم لیگ برتر شب گذشته (شنبه)

تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد صبای قم عبور کند

تا با 8 امتیاز جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.

پس از این پیروزی جی لوید ساموئل ستاره اهل ترینیداد و توباگو استقلال که مدتی است

در بند مصدومیت است، در صفحه شخصی خود در یکی شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«از این که مدتی است مصدومیت هستم و شرایط خوبی ندارم از همه هواداران عذرخواهی می کنم،

اما قول می دهم که به سختی کار کنم تا خیلی زود به میادین بازگردم و با قدرت در خدمت تیم باشم.»

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز نخست بازی های هفته چهارم لیگ برتر شب گذشته (شنبه)

تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد صبای قم عبور کند

تا با 8 امتیاز جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.

پس از این پیروزی جی لوید ساموئل ستاره اهل ترینیداد و توباگو استقلال که مدتی است

در بند مصدومیت است، در صفحه شخصی خود در یکی شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«از این که مدتی است مصدومیت هستم و شرایط خوبی ندارم از همه هواداران عذرخواهی می کنم،

اما قول می دهم که به سختی کار کنم تا خیلی زود به میادین بازگردم و با قدرت در خدمت تیم باشم.»

منبع : خبر آنلاین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 9,223
  • بازدید کلی : 148,573