loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Admin بازدید : 267 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فـرزاد فـرزین به نام ماه عـسل 1392

(موزیک : فرزاد فرزین / تنظیم : مهران خلیلی)

Farzad Farzin - Mah Asal

+این آهنگ مربوط به تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 1392 می باشد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فـرزاد فـرزین به نام ماه عـسل 1392

(موزیک : فرزاد فرزین / تنظیم : مهران خلیلی)

Farzad Farzin - Mah Asal

+این آهنگ مربوط به تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 1392 می باشد

 

کیفیت 128 MP3

Download

لینک کمکی

 

 

نشستم هواتو نفس میکشم

یه چند وقتیه حال من بهتره

دارم راه می افتم ببینم تهش

منو این هوا تا کجا میبره

دارم راه می افتم ببینم تورو

تویی رو که یه عمره راهی شدی

مگه میشه رد شد نگاهت نکرد

ببین توی آینه چه ماهی شدی

هوایی رو که تو نفس می کشی

دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر

من این ماه و ماه عسل می کنم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 9,088
  • بازدید کلی : 148,438