loading...
دانلود ماندگارترین آهنگ های ایرانی
Admin بازدید : 166 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عـلی عـبدالمالکـی به نام کـور بـودم

(ترانه : علیرضا مرتضی قلی / تنظیم کننده : امیر حیدری)

Ali Abdolmaleki - Koor Boodam

پـیشنهاد مـی کـنم حـتما دانـلود کـنید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عـلی عـبدالمالکـی به نام کـور بـودم

(ترانه : علیرضا مرتضی قلی / تنظیم کننده : امیر حیدری)

Ali Abdolmaleki - Koor Boodam

پـیشنهاد مـی کـنم حـتما دانـلود کـنید

کیفیت 128 MP3

Download

لینک کمکی

 

تورو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری

تورو میدیدم اما کور بودم

نمیذاشتی بفهمم گریه هاتو

نمی خواستی دلم آشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو می خواستی همه چی خوب باشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,021
  • بازدید ماه : 1,021
  • بازدید سال : 9,258
  • بازدید کلی : 148,608